2016-11-07 06:15
I vinter gäller följande när vi tränar utomhus:
upp till tio minusgrader så tränar vi, när det blir elva grader eller kallare ställer vi in träningen.
Men naturligtvis kan det bli ändringar från ovanstående. Änvänd sunt förnuft och kolla hemsidan och mailen från mig.
In the winter following applies when we are training outdoors:
up to ten degrees below zero so we train, when it will be eleven degrees or colder, well set up the training.
But of course, there may be changes to the above. Use common sense and check out the website and e-mails from me.